Een nieuw decennium, een nieuwe naam. Na tien jaar wijzigt Domani Marketing haar naam in Domani Advies. Waar bij aanvang in 2009 de focus op marketingactiviteiten lag, ligt deze tegenwoordig volledig op bedrijfsadvies, strategisch advies, conceptontwikkeling en realisatie.

Tien jaar geleden ben ik met Domani Marketing gestart vanuit de ambitie om ondernemers in het MKB en grotere bedrijven te helpen in het succesvol creëren van échte waarde voor hun klanten. Destijds met marketingadvies en -activiteiten. Maar Domani Marketing is gegroeid. Met name in haar aanpak en activiteiten. Daarom is het nu tijd voor een volgende stap. Een stap waarbij een nieuwe naam gekozen is die de lading van de activiteiten beter belicht. Na tien jaar ga ik met mijn onderneming verder onder de naam Domani Advies.

Met de nieuwe naam Domani Advies blijft het credo ‘Visie op morgen’. We moeten ons ook (maar niet alleen) op de klanten van vandaag richten, maar ons tevens klaar maken voor de klanten van ‘morgen’. De klanten uit een wereld die we vandaag misschien nog niet kennen. Wie zijn de klanten van morgen? Weet u dat?

Het advies en begeleiding aan MKB-ondernemers (bedrijfscoaching) en rondom strategie en concepten blijven de kern van Domani Advies. De vertrouwde hands-on aanpak en de vertaling naar realisatie en operationele successen blijft aanwezig om het verschil bij uw klanten en uw onderneming te maken.

Benieuwd naar wat Domani Advies voor u kan betekenen? Neem contact met mij op via barry@domani-advies.nl of via 06-36195971.